Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883307" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices
Popis výsledku v původním jazyce
The paper explores the use of the European Portfolio for Student teachers of Languages (EPOSTL) as a learning tool in initial teacher education. The author shares her experience of integrating the EPOSTL into pre-service English as a foreign language teachers' program. She also discusses students' feedback on the initial use of the EPOSTL received through a survey.
Název v anglickém jazyce
Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices
Popis výsledku anglicky
The paper explores the use of the European Portfolio for Student teachers of Languages (EPOSTL) as a learning tool in initial teacher education. The author shares her experience of integrating the EPOSTL into pre-service English as a foreign language teachers' program. She also discusses students' feedback on the initial use of the EPOSTL received through a survey.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT: Converging Approaches and Challenges
ISBN
978-1-4438-2980-9
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
89-103
Počet stran knihy
209
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—