Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883307" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper explores the use of the European Portfolio for Student teachers of Languages (EPOSTL) as a learning tool in initial teacher education. The author shares her experience of integrating the EPOSTL into pre-service English as a foreign language teachers' program. She also discusses students' feedback on the initial use of the EPOSTL received through a survey.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflecting on the Use of the EPOSTL: Pre-Service Teachers' Voices

  • Popis výsledku anglicky

    The paper explores the use of the European Portfolio for Student teachers of Languages (EPOSTL) as a learning tool in initial teacher education. The author shares her experience of integrating the EPOSTL into pre-service English as a foreign language teachers' program. She also discusses students' feedback on the initial use of the EPOSTL received through a survey.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT: Converging Approaches and Challenges

  • ISBN

    978-1-4438-2980-9

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    89-103

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly