Students Teachers View on Conception Of The Teaching Profession
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884528" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884528 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Rol professora v obrazovatelnom processe studentov pedagogicheskikh specialnostej
Popis výsledku v původním jazyce
V predstavlennom issledovanii, my popytalis korotko načertať, kakovym javljajetsja poňatije professii prepodavatelja u načalnych studentov pedagogičeskich učebnych zavedenij v PF UJeP v Usti-nad-Labem. My sčitajem, čto pedagogičeskaja i psichologičeskajapodgotovka ne dolžna byť neobchodimym zlom podgotovki prepodavatelej, no dolžna byť postavlena, učityvaja jeje važnosť, v odnom rjadu s professionalnoj podgotovkoj, osobenno, kogda jeje značenije studenty intuitivno ponimajut. Poskolku, dejstvitelno chorošij prepodavatel načalnoj školy v praktike ne znaja svoich učenikov, modelej obučenija, motivacii, sposobov obučenija, raboty s deťmi-invalidami i drugimi aspektami, daže s soveršennoj orijentacijej i naličijem znanij svojej oblasti, prosto nikogda nesmožet dobiťsja uspecha.
Název v anglickém jazyce
Students Teachers View on Conception Of The Teaching Profession
Popis výsledku anglicky
In research presented study we show how the individual concepts of the teaching profession for beginning student teachers at faculty of education of the University Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem. The research study was conducted on a sample of120 students. Investigated the motivation of students for their practical experience with teaching, the reasons why they want or don't want to devote the teacher profession, positives and negatives of the profession, the idea of students the necessary skills and personal qualities of teaching staff and the value of higher education (university education) teaching staff. These fingings may contribute to the discussion on the concept of university teacher training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Iskusstvo i pedagogika: teorija, metodika, praktika
ISBN
978-5-9984-0245-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
45-58
Název nakladatele
Vladimirská státní univerzita
Místo vydání
Vladimir, Rusko
Místo konání akce
Vladimir, Rusko
Datum konání akce
13. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—