Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students Teachers View on Conception Of The Teaching Profession

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884528" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884528 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Rol professora v obrazovatelnom processe studentov pedagogicheskikh specialnostej

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V predstavlennom issledovanii, my popytalis korotko načertať, kakovym javljajetsja poňatije professii prepodavatelja u načalnych studentov pedagogičeskich učebnych zavedenij v PF UJeP v Usti-nad-Labem. My sčitajem, čto pedagogičeskaja i psichologičeskajapodgotovka ne dolžna byť neobchodimym zlom podgotovki prepodavatelej, no dolžna byť postavlena, učityvaja jeje važnosť, v odnom rjadu s professionalnoj podgotovkoj, osobenno, kogda jeje značenije studenty intuitivno ponimajut. Poskolku, dejstvitelno chorošij prepodavatel načalnoj školy v praktike ne znaja svoich učenikov, modelej obučenija, motivacii, sposobov obučenija, raboty s deťmi-invalidami i drugimi aspektami, daže s soveršennoj orijentacijej i naličijem znanij svojej oblasti, prosto nikogda nesmožet dobiťsja uspecha.

  • Název v anglickém jazyce

    Students Teachers View on Conception Of The Teaching Profession

  • Popis výsledku anglicky

    In research presented study we show how the individual concepts of the teaching profession for beginning student teachers at faculty of education of the University Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem. The research study was conducted on a sample of120 students. Investigated the motivation of students for their practical experience with teaching, the reasons why they want or don't want to devote the teacher profession, positives and negatives of the profession, the idea of students the necessary skills and personal qualities of teaching staff and the value of higher education (university education) teaching staff. These fingings may contribute to the discussion on the concept of university teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Iskusstvo i pedagogika: teorija, metodika, praktika

  • ISBN

    978-5-9984-0245-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    45-58

  • Název nakladatele

    Vladimirská státní univerzita

  • Místo vydání

    Vladimir, Rusko

  • Místo konání akce

    Vladimir, Rusko

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku