Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role rodiny při formování hodnotové orientace žáků mladšího školního věku - výsledky výzkumné sondy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884768" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884768 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role rodiny při formování hodnotové orientace žáků mladšího školního věku - výsledky výzkumné sondy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Početné studie poukazují na možný vliv rodiny a rodinného prostředí na osobnost dítěte. Právě rodina je klíčovým společenstvím a její vliv je základním pilířem při utváření hodnotové orientace u žáků mladšího školního věku. Úlohu rodiny nelze podceňovat,protože může velmi výrazně ovlivňovat budoucnost státu. Cílem výzkumné sondy bylo zmapovat vybrané hodnotové struktury žáků mladšího školního věku v Ústeckém kraji a současně ověřit, zda jsou tyto struktury ovlivňovány vybranými faktory rodinného prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of family in Shaping the value Orientaton of Primary Schoolage Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Numerous studies point to the possible influence of family and family environment on the personality of a child. The family is a key community and its influence is a pillar in shaping value orientations among primary school pupils. Role of the family cannot be underestimated, as it can greatly influence the future of a nation. The aim of the research was to map the probes selected value structure of primary school pupils in the Usti region and also to verify whether these structures are influenced by selected family environment factors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MAGNANIMITAS

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    2217-2226

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    10. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku