Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885400" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace přináší pohled pedagoga-výzkumníka na současný stav výtvarné edukace v rámci začleňování ICT do hodin výtvarné výchovy. Nabízí stávajícím i budoucím pedagogům didaktická doporučení a náměty pro rozvoj relačního myšlení žáků základních škol. Dítě zpravidla zachází s relacemi intuitivně v závislosti na dosavadní zkušenosti a svých výtvarných dispozicích. Úkolem výtvarné výchovy je na tuto intuici navázat a rozvinout z ní poučený přístup založený na znalostech získaných na základě reflexe vlastnítvorby.
Název v anglickém jazyce
Relational thinking of children in (dynamic) construction of visual space
Popis výsledku anglicky
The publication gives an insight of a teacher-researcher on the contemporary state of art education in the frame of integration of ICT in art classes. It offers didactic recommendations and suggestions for the development of relational thinking of primary school pupils to current and prospective teachers. Children usually treat with the relationships intuitively, in dependence on their experience and artistic dispositions. The task of art education is to take up this intuition and to develop from it aninformed approach based on knowledge acquired through the reflection of their personal works.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7414-627-5
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—