Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885400" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace přináší pohled pedagoga-výzkumníka na současný stav výtvarné edukace v rámci začleňování ICT do hodin výtvarné výchovy. Nabízí stávajícím i budoucím pedagogům didaktická doporučení a náměty pro rozvoj relačního myšlení žáků základních škol. Dítě zpravidla zachází s relacemi intuitivně v závislosti na dosavadní zkušenosti a svých výtvarných dispozicích. Úkolem výtvarné výchovy je na tuto intuici navázat a rozvinout z ní poučený přístup založený na znalostech získaných na základě reflexe vlastnítvorby.

  • Název v anglickém jazyce

    Relational thinking of children in (dynamic) construction of visual space

  • Popis výsledku anglicky

    The publication gives an insight of a teacher-researcher on the contemporary state of art education in the frame of integration of ICT in art classes. It offers didactic recommendations and suggestions for the development of relational thinking of primary school pupils to current and prospective teachers. Children usually treat with the relationships intuitively, in dependence on their experience and artistic dispositions. The task of art education is to take up this intuition and to develop from it aninformed approach based on knowledge acquired through the reflection of their personal works.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-627-5

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy