Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Působit, klást překážky, vyjít vstříc. Rozhovory s výtvarnými umělci na téma jak učit umění.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43893091" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43893091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Působit, klást překážky, vyjít vstříc. Rozhovory s výtvarnými umělci na téma jak učit umění.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha rozhovorů s experty v oblasti umění, která má za cíl postihnout jejich intuitivní pedagogická pojetí, vychází jako výstup z projektu s názvem: Intuitivní pedagogická pojetí expertů v oblasti výtvarného umění. Tato kritická edice pramenů je opatřena studií reflektující téma výuky umění jak v dostupných pedagogických teoriích oboru výtvarná výchova, tak ve výzkumech a dostupných materiálech tematizujících problematiku umělců - učitelů v zahraniční. Součástí studie je popis průběžné fáze analýzy vybraných otázek a její usouvztažnění k teorii výtvarné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    To act, to put obstacles, to encounter. Interviews with teaching artists on how to teach art.

  • Popis výsledku anglicky

    The book of interviews with experts in the field of art, which aim is to capture their intuitive pedagogical concept, is based on the project entitled: Intuitive Pedagogical Concepts of Experts in the Field of Fine Arts. This critical edition of the sources is provided with a study reflecting the theme of teaching art both in the pedagogical theories available in the field of art education and in the researches and the available materials dealing with the issues of artists - teachers in foreign literture. The part of the study is a description of the ongoing phase of analysis of selected questions and its approach to the theory of art education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7561-042-3

  • Počet stran knihy

    255

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy