Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006583" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci,hodnocení atd.).

  • Název v anglickém jazyce

    Understanding and teaching the intuitive mind: student and teacher learning (Torff, B., Sternberg, R.J.)

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with intuitive processes in human mind. It describes the contribution of edited monograph of Torff and Sternberg toward the knowledge in this field. In the first instance, it is the coherent delimitation of intuitive conceptions withinthe field of learning and education. It also provides up-to-date outcomes of research on intuitive conceptions in different educational subfields, including early childhood education. Final part describes the impact of implicit theories on learning of new knowledge from the field of educational psychology (beliefs about self-efficacy, intelligence, motivation, evaluation etc.)

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Od implicitních teorií výuky k imlicitním pedagogickým znalostem.

  • ISBN

    80-7315-092-1

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    87-90

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Paido, edice pedagogické literatury

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly