Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Otázky výtvarné pedagogiky: intuitivní a řízené pojetí výuky.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43888252" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43888252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.paidagogos.net/issues/2016/2/article.php?id=4" target="_blank" >http://www.paidagogos.net/issues/2016/2/article.php?id=4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Otázky výtvarné pedagogiky: intuitivní a řízené pojetí výuky.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zaměřuje na problematiku pojetí výuky umění. Představuje projekt Intuitivní pedagogická pojetí expertů v oblasti výtvarného umění, ve kterém si klademe otázky, jaké jsou osobité koncepce a postoje umělců k předávání hodnot ve výuce umění, a zasazuje toto téma do odborného rámce existujících pedagogických teorií výtvarné výchovy (pojetí výuky J. Slavíka a čtyři koncepce výtvarné výchovy K. Brücknerové).

  • Název v anglickém jazyce

    The questions of Art Education: intuitive and directed teaching conception

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on the issue of teaching conception of art. We introduce project Intuitive pedagogical conceptions of experts in the field of visual arts, which raises the question, what are the distinctive concepts and attitudes of artists to pass values in the process of teaching art, and we integrate this issue in to the framework of the existing educational theories of art education (conception of teaching by J. Slavík and four conceptions of Art Education by K. Brücknerová).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos - časopis pro pedagogiku a s ní související vědy

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    63-89

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus