EPOSTL as a stimulus for reflective teaching.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885585" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885585 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
EPOSTL as a stimulus for reflective teaching.
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution focuses on the use of and the experiences with the European Portfolio for Student Teachers of Languges (EPOSTL.) It introduces the EPOSTL and reviews individual reports on students who have used the EPOSTL during their practicum. The contribution further makes a plea for the stimulating impact a tool for self-reflection can have on teaching.
Název v anglickém jazyce
EPOSTL as a stimulus for reflective teaching.
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on the use of and the experiences with the European Portfolio for Student Teachers of Languges (EPOSTL.) It introduces the EPOSTL and reviews individual reports on students who have used the EPOSTL during their practicum. The contribution further makes a plea for the stimulating impact a tool for self-reflection can have on teaching.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.4.31.0074" target="_blank" >EE2.4.31.0074: Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
English for Academic Purposes: Practical and theoretical approaches.
ISBN
978-3-95404-582-2
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
191-200
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Cuvillier Verlag
Místo vydání
Göttingen
Kód UT WoS kapitoly
—