Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conceptual and Methodical Procedures of Psychomotor Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885662" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885662 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/13:43918024

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ccsenet.org/journal/index.php/cis/article/view/23106/14858" target="_blank" >http://www.ccsenet.org/journal/index.php/cis/article/view/23106/14858</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5539/cis.v6n1p15" target="_blank" >10.5539/cis.v6n1p15</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Conceptual and Methodical Procedures of Psychomotor Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Author article stakes part in several projects focused just on development of technical creativity and imagination in students of faculties of education, teachers and primary school pupils. The article deals with the teacher's approach to the teaching ofpsychomotor skills, while specifically seeking to answer whether among teachers of technical education and practical activities, there are groups with significantly different approaches to teaching in terms of chosen objectives, methods and forms of teaching. This claim was first examined using a questionnaire survey focused on the objectives of education and further using Q-methodology concerning methods and forms. These examinations were performed as part of the "Nonverbal Creativity in Technical Education" project - GAČR 406/07/0109 and as part of the "The Development of School-age Pupils' Competencies in the Area of Psychomotor Skills" project by the Internal agency of the Faculty of Education at Jan Evangelista Purkyně University.

  • Název v anglickém jazyce

    Conceptual and Methodical Procedures of Psychomotor Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Author article stakes part in several projects focused just on development of technical creativity and imagination in students of faculties of education, teachers and primary school pupils. The article deals with the teacher's approach to the teaching ofpsychomotor skills, while specifically seeking to answer whether among teachers of technical education and practical activities, there are groups with significantly different approaches to teaching in terms of chosen objectives, methods and forms of teaching. This claim was first examined using a questionnaire survey focused on the objectives of education and further using Q-methodology concerning methods and forms. These examinations were performed as part of the "Nonverbal Creativity in Technical Education" project - GAČR 406/07/0109 and as part of the "The Development of School-age Pupils' Competencies in the Area of Psychomotor Skills" project by the Internal agency of the Faculty of Education at Jan Evangelista Purkyně University.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0109" target="_blank" >GA406/07/0109: Nonverbální tvořivost v technické výchově</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Computer and Information Science

  • ISSN

    1913-8989

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CA - Kanada

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    15-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus