Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika osvojování psychomotorických dovedností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884360" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884360 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/12:43915581

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2012/honzikova.pdf" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2012/honzikova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika osvojování psychomotorických dovedností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zamýšlí nad výukou psychomotorických dovedností, nad možnostmi této výuky, nad přístupem učitelů k této výuce, nad rozdíly v těchto přístupech. Hledá odpověď na otázku, zda mezi učiteli praktických činností existují skupiny, jež se výrazně lišív přístupu k výuce z hlediska volených cílů, metod a forem výuky. Jako výzkumných metod bylo použito dotazníkového šetření zaměřeného na cíle výuky a dále Q-metodologie v oblasti metod a forem. Tyto výzkumy byly provedeny v rámci projektu Nonverbální tvořivost v technické výchově - GAČR 406/07/0109 a projektu Interní grantové agentury PF UJEP Rozvoj kompetencí u žáků mladšího školního věku v oblasti psychomotorických dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Questions of Acquiring Psychomotoric Skills

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with teaching psychomotor skills, with possibilities and limits of such education, approaches of teachers to this education and with differences in the approaches themselves. Answer to question if there are any groups among the teachers which significantly differ in approaches to teaching in term of optional aims, methods and forms of teaching is investigated. Questionnaires focused on aims of teaching and also Q-methodology in sphere of methods and forms were used as the research methods. These surveys were carried out in terms of project Non-verbal creativity in vocational education - GAČR 406/07/0109 and project of the Internal Grant Agency of the Faculty of Education of UJEP Development of Competences in Pupils of Younger School Agein Sphere of Psychomotor Skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0109" target="_blank" >GA406/07/0109: Nonverbální tvořivost v technické výchově</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    34-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus