Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886177" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the process of teaching any subject, the numerous forms of electronic communication are naturally considered a part of e-learning materials. Nevertheless, they can also easily bring new aspects into contact lessons. For example, blogs can become a surprisingly simple tool for developing both creativity and responsibility; the very fact that a comment on blog becomes worldwide public influences the students' approach to any task. This article, based on five years of experience, will describe some methods used for integrating blogs and personal websites into the training of English teachers, and show examples illustrating the students' approaches, abilities and creativity.

  • Název v anglickém jazyce

    Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner

  • Popis výsledku anglicky

    In the process of teaching any subject, the numerous forms of electronic communication are naturally considered a part of e-learning materials. Nevertheless, they can also easily bring new aspects into contact lessons. For example, blogs can become a surprisingly simple tool for developing both creativity and responsibility; the very fact that a comment on blog becomes worldwide public influences the students' approach to any task. This article, based on five years of experience, will describe some methods used for integrating blogs and personal websites into the training of English teachers, and show examples illustrating the students' approaches, abilities and creativity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT Harmony and Diversity

  • ISBN

    978-1-4438-5506-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    251-256

  • Počet stran knihy

    268

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly