Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886177" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886177 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner
Popis výsledku v původním jazyce
In the process of teaching any subject, the numerous forms of electronic communication are naturally considered a part of e-learning materials. Nevertheless, they can also easily bring new aspects into contact lessons. For example, blogs can become a surprisingly simple tool for developing both creativity and responsibility; the very fact that a comment on blog becomes worldwide public influences the students' approach to any task. This article, based on five years of experience, will describe some methods used for integrating blogs and personal websites into the training of English teachers, and show examples illustrating the students' approaches, abilities and creativity.
Název v anglickém jazyce
Blogs in ELT: Developing self-evaluation,autonomy and responsibility of the learner
Popis výsledku anglicky
In the process of teaching any subject, the numerous forms of electronic communication are naturally considered a part of e-learning materials. Nevertheless, they can also easily bring new aspects into contact lessons. For example, blogs can become a surprisingly simple tool for developing both creativity and responsibility; the very fact that a comment on blog becomes worldwide public influences the students' approach to any task. This article, based on five years of experience, will describe some methods used for integrating blogs and personal websites into the training of English teachers, and show examples illustrating the students' approaches, abilities and creativity.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT Harmony and Diversity
ISBN
978-1-4438-5506-8
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
251-256
Počet stran knihy
268
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—