Zprostředkování tvorby Karla Malicha dětem mladšího školního věku s uplatněním mezioborových přesahů -výtvarného, hudebního a dramatického
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886325" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=7&clanek=43" target="_blank" >http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=7&clanek=43</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zprostředkování tvorby Karla Malicha dětem mladšího školního věku s uplatněním mezioborových přesahů -výtvarného, hudebního a dramatického
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá reflexí realizace galerijní animace v rámci výstavy Karla Malicha v Jízdárně Pražského hradu. Galerijní animaci připravili a realizovali studenti Pedagogické fakulty UJEP Ústí nad Labem oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol.Smyslem této akce bylo přiblížit tvorbu Karla Malicha dětem mladšího školního věku prostřednictvím výtvarných, hudebních a dramatických činností. Jde nám hlavně o to, aby současní studenti pedagogické fakulty primárního vzdělávání považovali tuto formu zprostředkování umění dětem za přirozenou součást kurikula edukačního procesu uměnovědných předmětů.
Název v anglickém jazyce
Mediation of Karel Malich artwork for primary school children with use of interdisciplinary overlaps - art, music and drama.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a reflection of an animation in art gallery within the exhibition of Karel Malich in the Prague Castle Riding School. The animation was prepared and realized by students of Primary Education at Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem. The goal of this activity was to introduce the artwork of Karel Malich to primary school children through creative, music and drama activities. Our most important aim is to have the current students of the Faculty of Education consider this form of introducing art to children as a natural part of the curriculum of the educational process of art studies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kultura, umění, výchova
ISSN
2336-1824
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
12-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—