Zprostředkování tvorby Karla Malicha dětem mladšího školního věku s uplatněním mezioborových přesdahů - výtvarného, hudebního a dramatického
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43895242" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43895242 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_4fdd4feaa740446dbc0eb80ba608c993.pdf" target="_blank" >https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_4fdd4feaa740446dbc0eb80ba608c993.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zprostředkování tvorby Karla Malicha dětem mladšího školního věku s uplatněním mezioborových přesdahů - výtvarného, hudebního a dramatického
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá reflexí realizace galerijní animace v rámci výstavy Karla Malicha v Jízdárně Pražského hradu. Galerijní animaci připravili a realizovali studenti Pedagogické fakulty UJEP Ústí nad Labem oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol. Smyslem této akce bylo přiblížit tvorbu Karla Malicha dětem mladšího školního věku prostřednictvím výtvarných, hudebních a dramatických činností. Jde nám hlavně o to, aby současní studenti pedagogické fakulty primárního vzdělávání považovali tuto formu zprostředkování umění dětem za přirozenou součást kurikula edukačního procesu uměnovědných předmětů.
Název v anglickém jazyce
Mediation of Karel Malich artwork for primary school children with use of interdisciplinary overlaps - art, music and drama.
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with a reflection of an animation in art gallery within the exhibition of Karel Malich in the Prague Castle Riding School. The animation was prepared and realized by students of Primary Education at Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem. The goal of this activity was to introduce the artwork of Karel Malich to primary school children through creative, music and drama activities. Our most important aim is to have the current students of the Faculty of Education consider this form of introducing art to children as a natural part of the curriculum of the educational process of art studies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kultura, umění a výchova - výběr z zextů 2013 - 2016, muzejní a galerijní pedagogika, edukace v kultuře
ISBN
978-80-904268-3-2
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
57-68
Počet stran knihy
274
Název nakladatele
Česká sekce INSEA, z.s.
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—