Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupil's Understanding of the Artistic Text as a Basis for the Constructivist Concept of Literary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886524" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die Erfassung eines künstlerischen Textes durch den Schüler als Grundlage der konstruktivistisch konzipierten Literaturerziehung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ziel dieser Arbeit ist es, die Fragen bezüglich der Anwendung der konstruktivistischen Theorien in Prozessen literarischer Kommunikation und Rezeption von literarischen künstlerischen Texten zu beantworten. Ziel dieser Disertationsarbeit geht von den aktuellen Methodologietheorien aus, vor allem von dem Kommunikationskonzept der literarischen Bildung und versucht darauf hinzuweisen, dass wichtige Aspekte der Schulliterarischen Kommunikation als sogenannte Vorurteile wahrgenommen werden können, dass heibetat das Schülers Verständnis eines künstlerischen Textes.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's Understanding of the Artistic Text as a Basis for the Constructivist Concept of Literary Education

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this work is to answer questions about the use of constructivist theories in the processes of literary communication and reception of literary artistic text. The aim of the thesis builds on current methodological theory, especially on the communication concept of literary education, and tries to point out, that important aspects of school literary communication are so called preconceptions, i.e. the pupil's understanding of the artistic text.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current Trends in Educational Science and Practice 7

  • ISBN

    978-80-7414-823-1

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    69-81

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly