Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Entropy in the Education of Mathematics at Elementary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886581" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Entropy in the Education of Mathematics at Elementary Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Entropy means an extent of indeterminateness. Each assignment of mathematical task contains certain entropy. When conditions are added to the task, the entropy of the task is smaller and the problem solution becomes more specific and the amount of possible solutions can changed. The article shows examples of assignment of mathematical tasks and their solutions in relation to changes in entropy.

  • Název v anglickém jazyce

    Entropy in the Education of Mathematics at Elementary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Entropy means an extent of indeterminateness. Each assignment of mathematical task contains certain entropy. When conditions are added to the task, the entropy of the task is smaller and the problem solution becomes more specific and the amount of possible solutions can changed. The article shows examples of assignment of mathematical tasks and their solutions in relation to changes in entropy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current Trends in Educational Science and Practice 7

  • ISBN

    978-80-7414-823-1

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    82-83

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly