Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43887077" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43887077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the following contribution is to describe a typical participant of the senior education at the University of the Third Age (U3A) at Jan Evangelista Purkyně University (UJEP) in Ústí nad Labem on the basis of different points of view, to show who the U3A participants are. The emphasis is put on participants of foreign language courses at U3A UJEP. The description follows demography (age, sex, education, nodal region), psychology (character type) as well as pedagogy (general aptitude, learningstyle). Within foreign language education the contribution brings results of placement tests in two different levels to prove progress.
Název v anglickém jazyce
Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP
Popis výsledku anglicky
The aim of the following contribution is to describe a typical participant of the senior education at the University of the Third Age (U3A) at Jan Evangelista Purkyně University (UJEP) in Ústí nad Labem on the basis of different points of view, to show who the U3A participants are. The emphasis is put on participants of foreign language courses at U3A UJEP. The description follows demography (age, sex, education, nodal region), psychology (character type) as well as pedagogy (general aptitude, learningstyle). Within foreign language education the contribution brings results of placement tests in two different levels to prove progress.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT Harmony and Diversity
ISBN
978-1-4438-5506-8
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
223-239
Počet stran knihy
268
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—