Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43887077" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43887077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the following contribution is to describe a typical participant of the senior education at the University of the Third Age (U3A) at Jan Evangelista Purkyně University (UJEP) in Ústí nad Labem on the basis of different points of view, to show who the U3A participants are. The emphasis is put on participants of foreign language courses at U3A UJEP. The description follows demography (age, sex, education, nodal region), psychology (character type) as well as pedagogy (general aptitude, learningstyle). Within foreign language education the contribution brings results of placement tests in two different levels to prove progress.

  • Název v anglickém jazyce

    Typology of Senior Foreign Language Education Participants at U3A UJEP

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the following contribution is to describe a typical participant of the senior education at the University of the Third Age (U3A) at Jan Evangelista Purkyně University (UJEP) in Ústí nad Labem on the basis of different points of view, to show who the U3A participants are. The emphasis is put on participants of foreign language courses at U3A UJEP. The description follows demography (age, sex, education, nodal region), psychology (character type) as well as pedagogy (general aptitude, learningstyle). Within foreign language education the contribution brings results of placement tests in two different levels to prove progress.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT Harmony and Diversity

  • ISBN

    978-1-4438-5506-8

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    223-239

  • Počet stran knihy

    268

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly