Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah umění a vědy, výstava Mariany Castillo Deball v Berlíně 2014-15

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43886416" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43886416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah umění a vědy, výstava Mariany Castillo Deball v Berlíně 2014-15

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poslední udílení Ceny mladých v Německu vyzdvihlo do centra pozornosti autorku, Marianu Castillo Deball, která se zabývá "autobiografií věcí". Staví objekty do různých rolí. Těmito úvahami pomáhá přimíchávat do tvorby vědomě minulost objektů a složité vztahy věcí, času a kontextu. Objasněním pojmu struktura a význam můžeme tyto složité vztahy vtáhnout i do výuky předmětu výtvarná výchova. Tento předmět chápeme jako tvůrčí, diskusní a reflektivní prostředí, kde se aktuálně významy dohadují spíše, než oznamují.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between art and science, Mariana Castillo Deball exhibition in Berlin 2014-15

  • Popis výsledku anglicky

    Last the Award of young people in Germany highlighted in the spotlight author, Mariana Castillo Deball, which deals with "the autobiography of things." He builds objects into different roles. These considerations help to add to the creation of awarenessabout past and complex relations of things, time and context. The elucidation of the concept structure and importance of these complex relationships can be drawn into teaching art education. This subject is understood as a creative, discussion and reflective environment where current meanings argue rather than announced.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    11-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus