In Search of a Better Practicum: Student Teachers' Views and Beliefs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43886797" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43886797 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
In Search of a Better Practicum: Student Teachers' Views and Beliefs
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with a core component of teacher education, the practicum. It takes a deeper insight into the practicum by listening to student teachers' voices about ways of improving the practicum. It also outlines some differences and similarities inpracticum formats throughtout Europe.
Název v anglickém jazyce
In Search of a Better Practicum: Student Teachers' Views and Beliefs
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a core component of teacher education, the practicum. It takes a deeper insight into the practicum by listening to student teachers' voices about ways of improving the practicum. It also outlines some differences and similarities inpracticum formats throughtout Europe.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT: New Horizons in Theory and Application
ISBN
978-1-4438-7792-3
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
227-242
Počet stran knihy
294
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—