Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of Mathematics in Art Education at Elementary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43887230" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43887230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://math.ku.sk/data/konferenciasub/CPSMC2015/Mathematica_V_print_2015.pdf" target="_blank" >http://math.ku.sk/data/konferenciasub/CPSMC2015/Mathematica_V_print_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of Mathematics in Art Education at Elementary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author mentions art expression of an artist Zdeněk Sýkora whose work she follows up in art education at elementary school. She points out terms creativity and creative school and defines basic features of activity learing. She describes methodology of mathematics education of professor Hajný and shows twelve princples of this method. Ther is shown author´s own work - art education with use of mathematics especially theory of probability.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Mathematics in Art Education at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The author mentions art expression of an artist Zdeněk Sýkora whose work she follows up in art education at elementary school. She points out terms creativity and creative school and defines basic features of activity learing. She describes methodology of mathematics education of professor Hajný and shows twelve princples of this method. Ther is shown author´s own work - art education with use of mathematics especially theory of probability.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10103 - Statistics and probability

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATHEMATICA V, Scientific Issues

  • ISBN

    978-80-561-0296-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    73-76

  • Název nakladatele

    Catholic University in Ružomberok

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok, SK

  • Datum konání akce

    3. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku