Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativita a školní dialog

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F06%3A00007020" target="_blank" >RIV/60076658:12410/06:00007020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creativity and Classroom Discourse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Development of creativity in school education must always be related to a specific teaching content. Mathematical education holds a unique position as it involves formation of a knowledge structure. The paper wants to point at the significance of the teacher's role as he/she creates the atmosphere for pupils' development.

  • Název v anglickém jazyce

    Creativity and Classroom Discourse

  • Popis výsledku anglicky

    Development of creativity in school education must always be related to a specific teaching content. Mathematical education holds a unique position as it involves formation of a knowledge structure. The paper wants to point at the significance of the teacher's role as he/she creates the atmosphere for pupils' development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Univ. S. Boh. Dept. Math. Rep. Ser.

  • ISSN

    1214-4681

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    69-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus