Kreativita a školní dialog
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F06%3A00007020" target="_blank" >RIV/60076658:12410/06:00007020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Creativity and Classroom Discourse
Popis výsledku v původním jazyce
Development of creativity in school education must always be related to a specific teaching content. Mathematical education holds a unique position as it involves formation of a knowledge structure. The paper wants to point at the significance of the teacher's role as he/she creates the atmosphere for pupils' development.
Název v anglickém jazyce
Creativity and Classroom Discourse
Popis výsledku anglicky
Development of creativity in school education must always be related to a specific teaching content. Mathematical education holds a unique position as it involves formation of a knowledge structure. The paper wants to point at the significance of the teacher's role as he/she creates the atmosphere for pupils' development.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Univ. S. Boh. Dept. Math. Rep. Ser.
ISSN
1214-4681
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
69-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—