Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelství francouzského jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016335" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelství francouzského jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje možnostem zařazení průřezových témat environmentální výchovy, globálního rozvojového vzdělávání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji do předmětů studijního programu učitelství francouzského jazyka. V kapitole jsou analyzovány disciplíny studia, jejichž součástí jsou prvky EV, GRV a VUR, a je představen možný potenciál pro formování občanských a sociálních kompetencí v pregraduální přípravě učitelů francouzštiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching French as a general educational subject

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on possibilities of the integration of cross-curricular topics of environmental education, global development education and education to sustainable development in the study programme of French teacher training. The chapter analyses different subjects in which environmental education, global development education and education to sustainable development are demonstrated and presents the potential of the formation of civic and social competences in under-graduate preparation of French teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí

  • ISBN

    978-80-7435-755-8

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    111-126

  • Počet stran knihy

    267

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly