Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelství českého jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016344" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016344 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelství českého jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola v monografii ukazuje, jak jsou environmentální výchova, globální rozvojové vzdělání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji reflektovány v pregraduální přípravě učitelů českého jazyka. Kapitola představuje disciplíny pregraduální přípravy učitelů českého jazyka, ve kterých se EV, GRV a VUR projevují a stávají se tak součástí učitelského vzdělávání s potenciálem reflektovat tuto přípravu ve vlastní učitelské praxi.Ve výuce češtiny je velmi žádoucí multidisciplinarita a využívání vazeb s dalšími předměty. Jazyk je hlavním nosičem kultury v nejširším slova smyslu.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Czech Language as a Comprehensive Subject

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter in the monograph presents how environmental education, global development education and education for sustainable development are reflected in the undergraduate training of Czech language teachers. The chapter introduces the disciplines of undergraduate training of Czech language teachers, in which EV, GRV and VUR manifest and thus become part of teacher education with the potential to reflect this training in their own teaching practice. Language is the main carrier of culture in the broadest sense.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí

  • ISBN

    978-80-7435-755-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    73-85

  • Počet stran knihy

    267

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly