Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43955086" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43955086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek, vycházející z výsledků vícepřípadové studie pregraduální přípravy učitelek MŠ na třech pedagogických fakultách v ČR, reflektuje silné a slabé stránky profesní přípravy na těchto fakultách a analyzuje oblasti a témata pro inovaci pregraduální přípravy učitelek mateřských škol na vysokoškolské úrovni vzdělávání. Vícepřípadová studie si kladla za cíl analyzovat kurikulum přípravného vzdělávání učitelek mateřských škol na vybraných pedagogických fakultách v ČR, analyzovat a reflektovat naplňování potřeb profese u těchto fakult a zjistit, jak hodnotí jejich studenti úroveň rozvoje svých profesních kompetencí na počátku pregraduální přípravy a na jejím konci. Přináší pohled studentů této přípravy na vlastní rozvoj profesních kompetencí a dává jej do vztahu s analýzou kurikula.

  • Název v anglickém jazyce

    The Iinitial Education of Pre-service Teachers and the Profession´s Needs

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is based on the results of a multiple case study of undergraduate teacher training at three pedagogical faculties in the Czech Republic reflecting the strengths and weaknesses of vocational training at these faculties and analysing the areas and themes for innovating the undergraduate training of nursery school teachers at the tertiary level of education. The multiple case study aimed at analysing the curriculum of pre-service nursery school teachers at selected faculties of education in the Czech Republic, analysing and reflecting on meeting the needs of the profession in these faculties and learning how to evaluate their students&apos; level of professional competence development at the beginning and end of their undergraduate training. The thesis conveys the students&apos; view of the preparation for their own development of professional competencies relating it to the analysis of the curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů