Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelství anglického jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016333" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016333 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelství anglického jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zamýšlí nad tím, jak jsou environmentální výchova, globální rozvojové vzdělání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji reflektovány v pregraduální přípravě učitelů angličtiny. Výuka cizích jazyků nemůže existovat bez jiných předmětů, protože by jí chyběla obsahová stránka. Kapitola představuje disciplíny pregraduální přípravy učitelů angličtiny, ve kterých se EV, GRV a VUR projevují a stávají se tak součástí učitelského vzdělávání s potenciálem reflektovat tuto přípravu ve vlastní učitelské praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching English as a Comprehensive Subject

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter ponders on how environmental education, global development education and education to sustainable development are reflected in under-graduate studies of TESOL. Foreign language education cannot exist without other subjects since it would lack the content. The chapter introduces the disciplines of the under-graduate TESOL studies in which environmental education, global development education and education to sustainable development are demonstrated and in that way they become an integral part of teacher education with the potential to reflect this preparation in one&apos;s own teaching practice in the future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí

  • ISBN

    978-80-7435-755-8

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    43-51

  • Počet stran knihy

    267

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly