Učitelství anglického jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016333" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016333 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelství anglického jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zamýšlí nad tím, jak jsou environmentální výchova, globální rozvojové vzdělání a vzdělávání k udržitelnému rozvoji reflektovány v pregraduální přípravě učitelů angličtiny. Výuka cizích jazyků nemůže existovat bez jiných předmětů, protože by jí chyběla obsahová stránka. Kapitola představuje disciplíny pregraduální přípravy učitelů angličtiny, ve kterých se EV, GRV a VUR projevují a stávají se tak součástí učitelského vzdělávání s potenciálem reflektovat tuto přípravu ve vlastní učitelské praxi.
Název v anglickém jazyce
Teaching English as a Comprehensive Subject
Popis výsledku anglicky
The chapter ponders on how environmental education, global development education and education to sustainable development are reflected in under-graduate studies of TESOL. Foreign language education cannot exist without other subjects since it would lack the content. The chapter introduces the disciplines of the under-graduate TESOL studies in which environmental education, global development education and education to sustainable development are demonstrated and in that way they become an integral part of teacher education with the potential to reflect this preparation in one's own teaching practice in the future.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí
ISBN
978-80-7435-755-8
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
43-51
Počet stran knihy
267
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS kapitoly
—