Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak čtou gymnazisté knihy a e-knihy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43894011" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43894011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.phil.muni.cz/bitstream/handle/11222.digilib/138066/1_BohemicaLitteraria_20-2017-2_8.pdf?sequence=1" target="_blank" >https://digilib.phil.muni.cz/bitstream/handle/11222.digilib/138066/1_BohemicaLitteraria_20-2017-2_8.pdf?sequence=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/BL2017-2-6" target="_blank" >10.5817/BL2017-2-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak čtou gymnazisté knihy a e-knihy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se opírá o výzkumnou sondu, která na 437 respondentech zmapovala čtenářské návyky studentů českých gymnázií. Výsledky mj. prokázaly, že mezi studenty je více čtenářů, než v celkové populaci, daleko více se ovšem používá rovněž internet. Dále byly vyhodnoceny údaje o e-čtení, digitální čtenářství, domácích knihovnách, každodenním čtení apod. Studie vychází z metod výzkumu čtenářství, které systematicky provádí prof. Trávníček.

  • Název v anglickém jazyce

    How Grammar School Students Read Books and E-books

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with the attitude of grammar school students toward books, e-books and reading. It reports the results of surveys, provides an analysies of the received data, and presents conclusions about the findings. The inspirations for the research problem, as well as the methological solutions to the survey, were drawn from books written by Jiri Travnicek. The survey questioned grammar school students comprising 437 interviewees. The research factors incuded: readers and their stratification, reading e-books, digital reading, internet, home libraries, the purchase of books etc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60204 - General literature studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bohemica litteraria

  • ISSN

    1213-2144

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    82-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus