Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10285483" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10285483 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha představuje výsledky rozsáhlého výzkumu žákovských knížek na českých základních školách. Žákovské knížky nejsou nahlíženy pouze jako nástroj ve výchovně-vzdělávacím procesu, ale šířeji jako nástroj socializace a individuace. Specifická kapitola jevěnována žákovským knížkám jako platformě pro komunikaci mezi rodinou a školou, jako identitnímu projektu nebo jako nástroji disciplinace.
Název v anglickém jazyce
Students' books, invisible obviousness
Popis výsledku anglicky
The book presents the results of research on students' books at Czech elementary and grammar schools. Student book is not considered only as a tool within educational process, but mainly as a instrument of socialization and individuation. Specific chapters are focused on students' books as the platform for school-family communication, as identity development project and as instrument for disciplinary.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0910" target="_blank" >GA406/09/0910: Komunikace rodiny a školy: nové rysy setkávání</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-771-7
Počet stran knihy
193
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—