Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072547" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem kapitoly je zpracování teoreticko-metodologických východisek pro zkoumání individuálního čtenářství žáka a faktorů, které je ovlivňují u žáků 4. ročníků základní školy. Vymezíme problematiku z oblasti čtenářství a související pojmy, shrneme výzkumyzabývající se podobnou tématikou a navrhneme výzkumný nástroj (dotazník), jenž umožní posoudit faktory působící na aktivní vztah dětského čtenáře ke knize.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects that impact individual student's reading: from the definition of conception to research instrument

  • Popis výsledku anglicky

    The Aim of the chapter is to present theoretical and methodological starting points for exploration of aspects that impact individual student's reading of students in 4th grade at primary school. It defines the issues in the area of reading and relates terms of the main issue. We summarize the surveys dealing with a similar theme and a desing of the research instrument (questionnaire), which could assess the aspects affecting on the active relationship with the child reader to a book.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům

  • ISBN

    9788021066779

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    124-137

  • Počet stran knihy

    263

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly