Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj dalšího vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy v oblasti přírodovědné gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43893724" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43893724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj dalšího vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy v oblasti přírodovědné gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření TIMSS 2015 (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související s výzkumem z pohledu vzdělávacích postupů učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of education of primary school teachers in area scientific literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on the TIMSS 2015 (Trends in International Mathematics and Science Study) survey, which examines the level of knowledge and skills of pupils of 4th and 8th years of compulsory schooling in mathematics and science. The aim of this paper is to reflect key research-related aspects from the point of view of teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání dospělých 2017 - v době rezonujících společenských změn

  • ISBN

    978-80-906894-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    61-66

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku