Rozvoj dalšího vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy v oblasti přírodovědné gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43893724" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43893724 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj dalšího vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy v oblasti přírodovědné gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření TIMSS 2015 (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související s výzkumem z pohledu vzdělávacích postupů učitelů.
Název v anglickém jazyce
Development of education of primary school teachers in area scientific literacy
Popis výsledku anglicky
The paper is based on the TIMSS 2015 (Trends in International Mathematics and Science Study) survey, which examines the level of knowledge and skills of pupils of 4th and 8th years of compulsory schooling in mathematics and science. The aim of this paper is to reflect key research-related aspects from the point of view of teacher training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání dospělých 2017 - v době rezonujících společenských změn
ISBN
978-80-906894-2-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
61-66
Název nakladatele
Česká andragogická společnost
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—