Autorská pojetí coby podstata pro výtvarně-edukativní zadání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894015" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autorská pojetí coby podstata pro výtvarně-edukativní zadání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje průběh grantového projektu realizovaného v rámci disertačního projektu, jehož cílem je deskribovat specifické tendence znázornění a zpracování média světla v oblasti umění a výtvarné výchovy. Na základě kooperace s vybranými předními českými umělci používajícími ve své tvorbě světlo se otevírá rozličný blok témat, přístupů a rozdílností. Úmyslem projektu je vytvořit koncept přístupu určený pro 2. stupeň ZŠ a SŠ, který bude zaměřený na implementaci fenoménu světla do konceptu ŠVP v České republice a bude aktualizovaný spoluprací s oborovými osobnostmi. Primární pozornost je soustředěna na přímé uplatnění ve výuce výtvarné výchovy. Primary attention is focused on direct application in art education.
Název v anglickém jazyce
Author's concepts as the essence of art-educational assignments
Popis výsledku anglicky
The paper presents the course of the grant project realized within the framework of the dissertation project, which aims to describe the specific tendencies of representation and processing of the media of light in the field of art and art education. Based on cooperation with selected leading Czech artists, using light in their creation, a different block of themes, approaches and differences opens. The aim of the project is to create an approach concept for the primary and secondary schools that will focus on the implementation of the phenomenon of light into the SES concept in the Czech republic and will be updated by working with professional specialists.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Juvenilia Paedagogica 2018
ISBN
978-80-568-0131-4
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
55-60
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava, SK
Datum konání akce
9. 2. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—