Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Forming a Phraseological and Linguistic-Cultural Competence when Teaching a Language in the Primary School of the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894443" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Formirovanie frazeologičeskoj i lingvokulturnoj kompetencii učaščichsja načalnoj školy pri obučenii rodnomu jazyku v Čechii (na materiale ustojčivych sravnenij).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Statja posvjaščena aktualnoj probleme razvitija kompetentnostnogo podchoda v obščeobrazovatelnoj škole Češskoj Respubliki. Kompetentnostnyj podchod v obučenii češskomu jazyku formiruetsja parallelno s razrabotkoj v lingvistike ponjatija lingvokulturnoj kompetencii. V state rassmatrivajutsja vozmožnosti ispolzovanija frazeologičeskich sravnenij s animalističeskim komponentom v processe izučenija jazyka s celju formirovanija kompleksnoj frazeologičeskoj kompetencii uže na načalnom etape obučenija, a takže privedeny rezultaty anketirovanija.

  • Název v anglickém jazyce

    The Forming a Phraseological and Linguistic-Cultural Competence when Teaching a Language in the Primary School of the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a highly relevant subject of developing the competence approach in a secondary school of the Czech Republic. Competence-based approach in teaching the Czech language is formed in parallel with the elaboration of the concept of linguo-cultural competence in linguistics. The article discusses the possibility of using phraseological comparisons with the animalistic component in the process of learning the language in order to form a comprehensive phraseological competence at the initial stage of training; there are the results of the survey as well.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů