Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894784" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894784 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší
Popis výsledku v původním jazyce
Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.
Název v anglickém jazyce
Recycling of "Boring" Traditions - Alias An Application of The Visual Literacy To Lessons of Art Education Through the Theme Still-Life
Popis výsledku anglicky
Contemporary surroundings overloaded with visualities is very demanding for human perception. It naturally brings amount of issues into art-educative branches. The transformation of time that causes changes in topics and art themes is one of them. It needs to be included into a real educative process since the lower school grades. The article connects current issue of visual literacy and the art phenomenon of still-life. It presents author series art assignments which develops in particular the theme of art work expression and interpretation by children's creation and learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5PP: Prostor pro primární a preprimární pedagogy
ISBN
978-80-7494-463-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
81-89
Název nakladatele
KPV FP TUL
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
18. 10. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—