Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894784" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Recycling of "Boring" Traditions - Alias An Application of The Visual Literacy To Lessons of Art Education Through the Theme Still-Life

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary surroundings overloaded with visualities is very demanding for human perception. It naturally brings amount of issues into art-educative branches. The transformation of time that causes changes in topics and art themes is one of them. It needs to be included into a real educative process since the lower school grades. The article connects current issue of visual literacy and the art phenomenon of still-life. It presents author series art assignments which develops in particular the theme of art work expression and interpretation by children&apos;s creation and learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5PP: Prostor pro primární a preprimární pedagogy

  • ISBN

    978-80-7494-463-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    81-89

  • Název nakladatele

    KPV FP TUL

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    18. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku