Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co nám Rámcové vzdělávací programy nabízejí a čeho nevyužíváme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43895664" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43895664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2019" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-2-2019</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co nám Rámcové vzdělávací programy nabízejí a čeho nevyužíváme

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rámcové vzdělávací programy v původní podobě a předpokládáme, že i v podobě inovované, obsahují i ustanovení o komunikační kompetenci a o jejím rozvoji. Autor tohoto příspěvku u vědomí, že učitelé českého jazyka a literatury a učitelé cizích jazyků si právem stěžují na předimenzování programů, navrhuje, aby předmět český jazyk a literatura kromě jiného plnil i funkci propedeutickou pro výuku jazyků cizích.

  • Název v anglickém jazyce

    What the Framework Educational Programs offer us and what we do not use

  • Popis výsledku anglicky

    The Framework Educational Programs in their original form and we assume that they also contain provisions on communication competence and its development, also in an innovated form. The author of this paper, knowing that Czech language and literature teachers and foreign language teachers rightly complain about oversizing programs, suggests that the subject Czech language and literature also performs a propedeutic function for teaching foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    72-81

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus