Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současná výuka zpěvní interpretace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43895922" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43895922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_11_na_web/s/10303376" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_11_na_web/s/10303376</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současná výuka zpěvní interpretace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na výuku zpěvní intepretace je nahlíženo jako na nutnost podání díla jistým specifickým způsobem, který by odpovídal zamýšlenému účinku. Toto kompenzum určitých pěvecko-technických a hudebně výrazových prostředků lze zahrnout pod pojem &quot;výraz&quot;, který je možné chápat jako jisté pohroužení se do hlubinného smyslu určité skladby, které podléhá daným zásadám, ale interpretační postupy jsou nakonec vždy jedinečné a specifické pro konkrétního interpreta, dílo a čas.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary teaching of singing interpretation

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching of singing interpretation is seen as the necessity of submitting work in a specific way which would correspond to the intended effect. This compensation of certain vocal, technical and musical means of expression can be included under the term &quot;expression&quot;, which can be understood as a certain absorption into the deep meaning of a particular piece of music that is subject to the principles, but interpretative practices are ultimately unique and specific to a particular performer, work and time.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aura Musica

  • ISSN

    1805-4056

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    142-147

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus