Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budoucí učitelé mateřských škol pohledem environmentální a technické edukace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895804" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895804 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Budoucí učitelé mateřských škol pohledem environmentální a technické edukace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Environmentální a technické vzdělávání má v prostředí mateřské školy své nezastupitelné místo. Oba tyto edukační směry jsou součástí holistického pojetí vzdělávání a rozvíjí u dětí postoje a dovednosti potřebné pro jejich budoucí život. Publikace Budoucí učitelé mateřské školy pohledem environmentální a technické edukace představuje moderní pohled na zmíněné koncepty a přispívá jejich rehabilitaci v prostředí často ještě znalostně zaměřeného vzdělávání. Výzkumná šetření v publikaci uvedená seznamují se vztahem vybraných konstruktů environmentální a technické gramotnosti budoucích učitelů mezi sebou a k jejich životnímu štěstí a spokojenosti. Jako klíčový se v tomto směru jeví vztah respondentů k přírodě, jejich zručnost a odpovědné spotřebitelské jednání.

  • Název v anglickém jazyce

    Future kindergarten teachers from the perspective of environmental and technical education

  • Popis výsledku anglicky

    Environmental and technical education has an important place in the kindergarten environment. Both of these educational directions are part of a holistic approach towards education as well as develop children&apos;s attitudes and skills needed for their future lives. The publication Preservice Kindergarten Teachers from the Perspective of Environmental and Technical Education presents a modern view of the mentioned concepts and contributes to their rehabilitation in the world of knowledge-oriented education. The research surveys presented in the publication introduce the relationship between selected constructs of environmental and technical literacy of future teachers as well as their life happiness and wellbeing. Respondents&apos; relationship to nature, their creativity, and responsible consumer behavior appear to be key in this regard.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7561-281-6

  • Počet stran knihy

    173

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně v Ústí n. Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy