Budoucí učitelé mateřských škol pohledem environmentální a technické edukace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895804" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895804 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Budoucí učitelé mateřských škol pohledem environmentální a technické edukace
Popis výsledku v původním jazyce
Environmentální a technické vzdělávání má v prostředí mateřské školy své nezastupitelné místo. Oba tyto edukační směry jsou součástí holistického pojetí vzdělávání a rozvíjí u dětí postoje a dovednosti potřebné pro jejich budoucí život. Publikace Budoucí učitelé mateřské školy pohledem environmentální a technické edukace představuje moderní pohled na zmíněné koncepty a přispívá jejich rehabilitaci v prostředí často ještě znalostně zaměřeného vzdělávání. Výzkumná šetření v publikaci uvedená seznamují se vztahem vybraných konstruktů environmentální a technické gramotnosti budoucích učitelů mezi sebou a k jejich životnímu štěstí a spokojenosti. Jako klíčový se v tomto směru jeví vztah respondentů k přírodě, jejich zručnost a odpovědné spotřebitelské jednání.
Název v anglickém jazyce
Future kindergarten teachers from the perspective of environmental and technical education
Popis výsledku anglicky
Environmental and technical education has an important place in the kindergarten environment. Both of these educational directions are part of a holistic approach towards education as well as develop children's attitudes and skills needed for their future lives. The publication Preservice Kindergarten Teachers from the Perspective of Environmental and Technical Education presents a modern view of the mentioned concepts and contributes to their rehabilitation in the world of knowledge-oriented education. The research surveys presented in the publication introduce the relationship between selected constructs of environmental and technical literacy of future teachers as well as their life happiness and wellbeing. Respondents' relationship to nature, their creativity, and responsible consumer behavior appear to be key in this regard.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7561-281-6
Počet stran knihy
173
Název nakladatele
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí n. Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—