Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace v pomáhajících profesích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896342" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896342 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace v pomáhajících profesích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha vás bude směřovat k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication in helping professions

  • Popis výsledku anglicky

    The book will lead you to conduct a conversation that is pleasant from the other participant&apos;s point of view. You will gradually go through the conversation step by step and get acquainted with communication skills that will make it easier for you to understand the other and offer your message in an acceptable way. In the first part, the book offers ways to start a conversation and not spoil it before it begins. The second part focuses on such reactions to the message of the other, so that he can complete his topic according to his ideas. Finally, you&apos;ll learn how to communicate information, opinions, and advice to make it acceptable to others. The book is intended primarily for professionals in the helping professions. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., is a clinical psychologist, psychotherapist and university educator. In addition, he teaches communication strategies, relaxation methods and hypnosis.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-262-1806-7

  • Počet stran knihy

    136

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy