Příprava výukových situací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F06%3A00003787" target="_blank" >RIV/44555601:13440/06:00003787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava výukových situací
Popis výsledku v původním jazyce
Role didaktické a a-didaktické situace ve vyučovacím procesu a zapojení analýzy a priori a překážek do jejich přípravy.
Název v anglickém jazyce
Arrangement of teaching situations
Popis výsledku anglicky
A role of didactic and a-didactic situation in teaching process and how to use an analysis a priori and theory of obstacles to their arrangement.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jak učit matematice žáky ve věku 11?15 let
ISBN
80-86843-08-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
151-173
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—