Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Observing Students' Problem Solving Strategies in Mechanics by the Eye-tracking Method

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F18%3A43893896" target="_blank" >RIV/44555601:13440/18:43893896 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/1018/552" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/1018/552</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Observing Students' Problem Solving Strategies in Mechanics by the Eye-tracking Method

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on observation of students&apos; problem solving strategies when solving concept cartoons tasks testing their understanding of the 1st and 2nd Newton&apos;s law. Students&apos; solving process was recorded by an eye-tracker and, based on their tracked eye-movements, analysis of their approaches was provided. Students solved tasks from the R-FCI test as well. Detailed analysis of the solutions of four high-school students, one college student and one teacher was provided.

  • Název v anglickém jazyce

    Observing Students' Problem Solving Strategies in Mechanics by the Eye-tracking Method

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on observation of students&apos; problem solving strategies when solving concept cartoons tasks testing their understanding of the 1st and 2nd Newton&apos;s law. Students&apos; solving process was recorded by an eye-tracker and, based on their tracked eye-movements, analysis of their approaches was provided. Students solved tasks from the R-FCI test as well. Detailed analysis of the solutions of four high-school students, one college student and one teacher was provided.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    102-116

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus