Didaktická kreativita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43896854" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43896854 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://?http://www.vydavatelskyservis.cz/jcmf/ls2021.pdf" target="_blank" >http://?http://www.vydavatelskyservis.cz/jcmf/ls2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktická kreativita
Popis výsledku v původním jazyce
Převažující náplní hodin matematiky je řešení úloh. Kreativní přístup učitele k úlohám a jejich řešení je důležitou složkou jeho působení. Na několika vhodných úlohách různých typů jsou ukázány variantní způsoby řešení úloh i zobecňování a zjednodušování úloh.
Název v anglickém jazyce
Didactic creativity
Popis výsledku anglicky
The predominant content of mathematics lessons is problem solving. The teacher's creative approach to tasks and their solution is an important part of his work. On several suitable tasks of various types, variant ways of solving tasks as well as generalization and simplification of tasks are shown.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Letní škola matematiky a fyziky 2021. Sborník příspěvků.
ISBN
978-80-86843-74-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
5-27
Název nakladatele
JČMF Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Litvínov
Datum konání akce
3. 8. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—