Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43897563" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43897563 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je stručně představit didaktické zásady přírodovědného vzdělávání, které pod vedením Kateřiny Jančaříkové sestavil tým šestnácti oborových didaktiků z České republiky a ze Slovenska. Jedná se o principy, kterými by se měli učitelé přírodovědných předmětů při své práci řídit. Výstupem společné práce je publikace [1], kterou letos vydalo nakladatelství PedF UK. Publikace je určena učitelům biologie/přírodopisu, fyziky, geografie/zeměpisu, chemie, informatiky, matematiky a lektorům environmentální výchovy a výchovy k udržitelnosti, učitelům 1. stupně a samozřejmě také studentům (budoucím učitelům) těchto oborů, didaktikům, i dalším zájemcům.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic principles in science education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to briefly introduce the didactic principles of science education.The aim of the paper is to briefly introduce the didactic principles of science education, which were compiled by a team of sixteen didacticians from the Czech Republic and Slovakia under the leadership of Kateřina Jančaříková. These are principles that should guide science teachers in their work. The result of the joint work is a publication [1], which was published this year by the PedF UK publishing house. The publication is intended for teachers of biology/natural history, physics, geography/memory, chemistry, computer science, mathematics, environmental education and sustainability education teachers, teachers of first grade and, of course, students (future teachers) of these disciplines, didacticians, and other interested parties. These are principles that should guide science teachers in their work. The result of the joint work is a publication [1], which was published this year by the PedF UK publishing house. The publication is intended for teachers of biology/natural history, physics, geography/memory, chemistry, computer science, mathematics and lecturers of environmental education and education for sustainability, teachers of the first grade and, of course, also students (future teachers) of these disciplines, didacticians, and other interested persons.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učittelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-76-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    113-118

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    3. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku