Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Silvie R. Kučerová, Sarah L. Holloway, Holger Jahnke: The institutionalization of the geography of education: An international perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F23%3A43897898" target="_blank" >RIV/44555601:13440/23:43897898 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jstage.jst.go.jp/article/chirikagaku/78/2/78_62/_article/-char/en" target="_blank" >https://www.jstage.jst.go.jp/article/chirikagaku/78/2/78_62/_article/-char/en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.20630/chirikagaku.78.2_62" target="_blank" >10.20630/chirikagaku.78.2_62</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Silvie R. Kučerová, Sarah L. Holloway, Holger Jahnke: Kyoiku no chiri gaku no taikei ka: Kokusai teki na shiten

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kyoiku no chiri gaku wa, kenkyu bun´ya toshite no rekishi wa mada asai. Honko wa, korera no kenkyu no hatten nikansuru chishiki nitsuite 2 tsu no kakushin teki na koken o nasu. Dai ichi ni, kono bun´ya no rekishi o 3 dankai ni wake te shokai shi, sono hatten dankai o meikaku ni suru. Dai ni ni, kotonaru gengo no dento niokeru, kyoiku no chiri gaku no tsunagari ya soi ten o michibikidasu. Bunseki ni wa, [bun´ya toshite] rekishi no furui doitsugo ken, furansugo ken, eigo ken no kenkyu nomi nara zu, saikin no too ya kokusai teki na kenkyu mo fukuma re te iru. Awase te, kyoiku nitsuite no chiri gaku teki na giron no jikan sei ya kukan sei e no chakumoku wa, togai bun´ya e no sugure ta nyumon to naru.

  • Název v anglickém jazyce

    Silvie R. Kučerová, Sarah L. Holloway, Holger Jahnke: The institutionalization of the geography of education: An international perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The geography of education is a young field of research. This article makes two innovative contributions to knowledge about the evolution of this body of work. First, it presents a three-fold history of the field, delineating distinct phases in its development. Second, it draws out both linkages across, and disparities between, geographies of education in different language traditions. The analysis includes longer established German-language, Francophone and Anglophone oeuvres, as well as more recent Eastern European and international research. In combination, this attention to the temporality and spatiality of geographical debate about education provides a unique introduction to the field.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF17_048%2F0007435" target="_blank" >EF17_048/0007435: Smart City - Smart Region - Smart Community</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geographical Sciences (Chiri-Kagaku)

  • ISSN

    0286-4886

  • e-ISSN

    2432-096X

  • Svazek periodika

    78

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    JP - Japonsko

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    36-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus