Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K otázkám správy veřejných financí ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F04%3A00002482" target="_blank" >RIV/44555601:13510/04:00002482 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K otázkám správy veřejných financí ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reforma veřejné správy se promítla do změn v kompetencích ve vzdělávací soustavě v ČR. Změny kompetencí ovlivnily m. j. řídící a správní aktivity jednotlivých účastníků vzdělávání a rovněž i finanční toky mezi nimi. Posílení prvků decentralizace a subsidiarity znamenalo přesun části kompetencí ze státní správy (školských úřadů a referátů okresních úřadů) do rukou samospráv. Kraje a obce s rozšířenou působností historicky znovu vstupují do rozhodovacích procesů, a to i v oblasti vzdělávání

  • Název v anglickém jazyce

    A few comments on the public finances' administration in education

  • Popis výsledku anglicky

    The reform of public administration has exposured itself into the changes in educational system's competences in ČR. The changes of competences have also influenced the directorial and administrative activities of education participants and even the financial streams among them. The invigoration of the decentralization and subsidiarity elements casued a transfer of a part of competences from the state administration (education offices and depatrments of district authorities) to the authonomy. Regions and cities with expanded scope enter historically again the decisional processes, even in the educational zone.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: Ekonomické aspekty rozvoje vzdělanosti v Ústeckém kraji</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Public Adminisration 2004

  • ISBN

    80-7194-684-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    389-393

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    21. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku