Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firemní identita - nástroj společenské odpovědnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F06%3A00003457" target="_blank" >RIV/44555601:13510/06:00003457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firemní identita - nástroj společenské odpovědnosti podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z oblastí, ve které se rozvíjí sociální odpovědnost podniku, je firemní identita (CI) a firemní sounáležitost jednince. CI je strategický koncept vnitřní struktury, fungování a vnější prezentace podniku v tržním prostředí. CI tvoří firemní komunikace, podniková image a její chování. Předpokladem CI je také identifikace zaměstnance s podnikem. Rozliišuje se identifikace s prací, profesí a podnikem. Zaměstnanec, který se dokáže identifikovat s firmou, má cenu zlata. Pro polovinu Čechů je uspokojivézaměstnání v dobrém prostředí důležitější než výše platu.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Identity - a means of Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    One of the fields in which Corporate Social Responsibility is developed is Corporate Identity (CI) and an employee´s concept of professional loyalt., CI is a strategy concept of an inner structure, functioning and public presentation of a company in competitive conditions. CI consists of Corporate Communications, Corporate Design and Corporate Attitude. An important CI requirement on an employee is theis identification with the company, of which kinds are identification with work, the profession and thecompany.An employee able to identify with the company is of relevant.For a half of Czechs, a satisfactory position in good working environment is more important than the received salary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2388" target="_blank" >GA402/05/2388: Sociální ekonomika v České republice, její kořeny a perspektivy v komparaci s EU.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální ekonomika a sociální stát v kontextu veřejných politik

  • ISBN

    80-7044-819-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta sociálně ekonomická UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku