K problematice osvojování cizích jazyků na vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43885882" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43885882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K problematice osvojování cizích jazyků na vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje teoretickým otázkám procesu osvojování cizích jazyků z diachronického i synchronického hlediska. Uvedené podkapitoly nabízejí stručný komparující pohled na nejvýznamnější teoretické přístupy v oblasti osvojování cizích jazyků a věnují setéž úvaze, zda impulzy některých z nich ovlivnily dnešní moderní výuku cizích jazyků. Zvláštní akcent je věnován konstruktivistickému přístupu a uplatnění hlavních zásad a principů tohoto přístupu ve výuce cizích jazyků na vysokých školách.
Název v anglickém jazyce
On a Foreign Language Acquisition in Universities
Popis výsledku anglicky
The article deals with theoretical issues in foreign language acquisition process viewed from a synchronic and diachronic perspective. These sections of the article briefly compare the most important theoretical approaches to the foreign language acquisition process and consider the possible impact of these approaches on modern foreign language education. A special attention is paid to constructivist approach and the possible use of its principles within the foreign language education in universities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
7-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—