Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K problematice osvojování cizích jazyků na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43885882" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43885882 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K problematice osvojování cizích jazyků na vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje teoretickým otázkám procesu osvojování cizích jazyků z diachronického i synchronického hlediska. Uvedené podkapitoly nabízejí stručný komparující pohled na nejvýznamnější teoretické přístupy v oblasti osvojování cizích jazyků a věnují setéž úvaze, zda impulzy některých z nich ovlivnily dnešní moderní výuku cizích jazyků. Zvláštní akcent je věnován konstruktivistickému přístupu a uplatnění hlavních zásad a principů tohoto přístupu ve výuce cizích jazyků na vysokých školách.

  • Název v anglickém jazyce

    On a Foreign Language Acquisition in Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with theoretical issues in foreign language acquisition process viewed from a synchronic and diachronic perspective. These sections of the article briefly compare the most important theoretical approaches to the foreign language acquisition process and consider the possible impact of these approaches on modern foreign language education. A special attention is paid to constructivist approach and the possible use of its principles within the foreign language education in universities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    7-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus