Retail in Territory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F15%3A43886654" target="_blank" >RIV/44555601:13510/15:43886654 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Retail in Territory
Popis výsledku v původním jazyce
The monograph completes the view of the spatial division of the stores in Ústí nad Labem and Bratislava in the range of publications in the field of spatial planning of retail units in the area of the city given. The monograph deals with theoretical andpractical aspects of geomarketing in the changing conditions of individual territorial units, which influence the business operations of the stores. The number of stores in individual districts of the city is analysed in Ústí nad Labem as a specific example. Also the territorial division is processed in the maps by using geographical information systems. The content of the maps visualization takes into account the spatial aspects of marketing, which are related to implementations of retail units as wellas support decisions of managers about flexible reactions of market changes.
Název v anglickém jazyce
Retail in Territory
Popis výsledku anglicky
The monograph completes the view of the spatial division of the stores in Ústí nad Labem and Bratislava in the range of publications in the field of spatial planning of retail units in the area of the city given. The monograph deals with theoretical andpractical aspects of geomarketing in the changing conditions of individual territorial units, which influence the business operations of the stores. The number of stores in individual districts of the city is analysed in Ústí nad Labem as a specific example. Also the territorial division is processed in the maps by using geographical information systems. The content of the maps visualization takes into account the spatial aspects of marketing, which are related to implementations of retail units as wellas support decisions of managers about flexible reactions of market changes.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7414-904-7
Počet stran knihy
102
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—