Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Retail in Territory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F15%3A43886654" target="_blank" >RIV/44555601:13510/15:43886654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Retail in Territory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The monograph completes the view of the spatial division of the stores in Ústí nad Labem and Bratislava in the range of publications in the field of spatial planning of retail units in the area of the city given. The monograph deals with theoretical andpractical aspects of geomarketing in the changing conditions of individual territorial units, which influence the business operations of the stores. The number of stores in individual districts of the city is analysed in Ústí nad Labem as a specific example. Also the territorial division is processed in the maps by using geographical information systems. The content of the maps visualization takes into account the spatial aspects of marketing, which are related to implementations of retail units as wellas support decisions of managers about flexible reactions of market changes.

  • Název v anglickém jazyce

    Retail in Territory

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph completes the view of the spatial division of the stores in Ústí nad Labem and Bratislava in the range of publications in the field of spatial planning of retail units in the area of the city given. The monograph deals with theoretical andpractical aspects of geomarketing in the changing conditions of individual territorial units, which influence the business operations of the stores. The number of stores in individual districts of the city is analysed in Ústí nad Labem as a specific example. Also the territorial division is processed in the maps by using geographical information systems. The content of the maps visualization takes into account the spatial aspects of marketing, which are related to implementations of retail units as wellas support decisions of managers about flexible reactions of market changes.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-904-7

  • Počet stran knihy

    102

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy