Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Location of super and hypermarkets in the city of Ústí nad Labem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F16%3A43887778" target="_blank" >RIV/44555601:13510/16:43887778 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.degruyter.com/view/j/geosc.2016.10.issue-1/geosc-2016-0002/geosc-2016-0002.xml?format=INT" target="_blank" >https://www.degruyter.com/view/j/geosc.2016.10.issue-1/geosc-2016-0002/geosc-2016-0002.xml?format=INT</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/geosc-2016-0002" target="_blank" >10.1515/geosc-2016-0002</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Location of super and hypermarkets in the city of Ústí nad Labem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Retail stores are a common part of our everyday life. We focus on the site selection of supermarkets and hypermarkets in Ústí nad Labem and analyze the role of selected factors that drive the site selection of these super/hypermarkets. The role of the factors is verified by a correlation analysis. In the city of Ústí nad Labem, retail units of the supermarket or hypermarket type are unevenly distributed and are concentrated in the more central areas of the city. The location of stores has no power association with monitored factors. The result is certainly strongly influenced by the lack in availability of relevant data.

  • Název v anglickém jazyce

    Location of super and hypermarkets in the city of Ústí nad Labem

  • Popis výsledku anglicky

    Retail stores are a common part of our everyday life. We focus on the site selection of supermarkets and hypermarkets in Ústí nad Labem and analyze the role of selected factors that drive the site selection of these super/hypermarkets. The role of the factors is verified by a correlation analysis. In the city of Ústí nad Labem, retail units of the supermarket or hypermarket type are unevenly distributed and are concentrated in the more central areas of the city. The location of stores has no power association with monitored factors. The result is certainly strongly influenced by the lack in availability of relevant data.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    GeoScape

  • ISSN

    1802-1115

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    17-25

  • Kód UT WoS článku

    000382498200002

  • EID výsledku v databázi Scopus