Komparace vybraných maloobchodních formátů v České republice a Francii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00098400" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00098400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace vybraných maloobchodních formátů v České republice a Francii
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá srovnáním vývoje a současné situace na maloobchodním trhu v České republice a Francii, a to se zaměřením na tzv. moderní maloobchodní formáty -- supermarkety, hypermarkety a diskontní prodejny. Rovněž je uveden přehled největších obchodních řetězců a jejich podíl na maloobchodním trhu.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Selected Retail Formats in Czech Republic and France
Popis výsledku anglicky
Paper deals with comparison of development and present situation on retail market in Czech Republic and France with aiming to so called modern retail formats -- supermarkets, hypermarkets and discount stores. There is overview of the top trade chains andtheir portion on retail market as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '06
ISBN
978-80-7302-124-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
203-208
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Královec
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—