Spotřebitelské preference a retailové trendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017498" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřebitelské preference a retailové trendy
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.
Název v anglickém jazyce
Consumer Preference and Retailing Trends
Popis výsledku anglicky
With the growing number of retail businesses and the retail flooded market, the competitive advantage of one retail institution type over another is an important consideration in the evaluation of any retail changes. Advantages can be gained by having the lowest delivered costs and/or differentiation in terms of providing superior or unique performance on attributes that are important to customers. The marketing point of view to the retail evolution and the customer importance are exactly the impetusesthat influence the retailing business advance. Understanding the consumer preferences and searching for the retailing trends in the proper market aid the retail market forecast and the future retailing competition survey, likewise in the Czech retail market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2006
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—