Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřebitelské preference a retailové trendy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017498" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřebitelské preference a retailové trendy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Preference and Retailing Trends

  • Popis výsledku anglicky

    With the growing number of retail businesses and the retail flooded market, the competitive advantage of one retail institution type over another is an important consideration in the evaluation of any retail changes. Advantages can be gained by having the lowest delivered costs and/or differentiation in terms of providing superior or unique performance on attributes that are important to customers. The marketing point of view to the retail evolution and the customer importance are exactly the impetusesthat influence the retailing business advance. Understanding the consumer preferences and searching for the retailing trends in the proper market aid the retail market forecast and the future retailing competition survey, likewise in the Czech retail market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2006

  • ISBN

    80-86851-62-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku