Hodnota pro zákazníka a její atributy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007734" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota pro zákazníka a její atributy
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with selected problems of customer value buiding and identification and its key attributes. The attention is paid to growing importance of customer value increasing from the point of view of creating the competitive advantage in the business market.
Název v anglickém jazyce
Customer value and its attributes
Popis výsledku anglicky
This article deals with selected problems of customer value buiding and identification and its key attributes. The attention is paid to growing importance of customer value increasing from the point of view of creating the competitive advantage in the business market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mladý ekonóm
ISBN
978-80-225-2668-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
14. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—