Proces vytváření hodnoty pro zákazníka.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005978" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005978 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proces vytváření hodnoty pro zákazníka.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with creating of superior, meaningful value to target customers by means of differentiated CRM. It describes 4 steps to creating customer value ? 1. discovering and understanding the customers, 2. differenting of customers according to their value to the firm and their needs, 3. creating customer value by interaction with customers, 4. obtaining customer feedback and measuring and improving value.
Název v anglickém jazyce
Process of Customer Value Creating by Means of CRM in B2B Markets.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with creating of superior, meaningful value to target customers by means of differentiated CRM. It describes 4 steps to creating customer value ? 1. discovering and understanding the customers, 2. differenting of customers according to their value to the firm and their needs, 3. creating customer value by interaction with customers, 4. obtaining customer feedback and measuring and improving value.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trends in Management Systems of Enterprises
ISBN
978-80-8073-885-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Technická univerzita v Košicích
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—