Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces vytváření hodnoty pro zákazníka.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005978" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proces vytváření hodnoty pro zákazníka.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with creating of superior, meaningful value to target customers by means of differentiated CRM. It describes 4 steps to creating customer value ? 1. discovering and understanding the customers, 2. differenting of customers according to their value to the firm and their needs, 3. creating customer value by interaction with customers, 4. obtaining customer feedback and measuring and improving value.

  • Název v anglickém jazyce

    Process of Customer Value Creating by Means of CRM in B2B Markets.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with creating of superior, meaningful value to target customers by means of differentiated CRM. It describes 4 steps to creating customer value ? 1. discovering and understanding the customers, 2. differenting of customers according to their value to the firm and their needs, 3. creating customer value by interaction with customers, 4. obtaining customer feedback and measuring and improving value.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trends in Management Systems of Enterprises

  • ISBN

    978-80-8073-885-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Košicích

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku