Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value-Based Management in Graphic Arts Company

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A00008522" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:00008522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value-Based Management in Graphic Arts Company

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the concept of customer value dimensions and its managing in the graphic-arts company. It shows that it is necessary to put into practice value-based management that allows delivering a superior, meaningful value to target customers. It describes a contemporary level of single phases of value-based management (1. Discover and quantify customers´ wants and needs; 2. Commit to the most important things that will impact customers; 3. Create customer value that is meaningful and understandable; 4. Assess how firm did at creating true customer value; 5. Improve firm value package to keep its customers coming back) in selected graphic-arts companies in the Czech Republic as results of qualitative marketing research. The obtained knowledge is evaluated and discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Value-Based Management in Graphic Arts Company

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the concept of customer value dimensions and its managing in the graphic-arts company. It shows that it is necessary to put into practice value-based management that allows delivering a superior, meaningful value to target customers. It describes a contemporary level of single phases of value-based management (1. Discover and quantify customers´ wants and needs; 2. Commit to the most important things that will impact customers; 3. Create customer value that is meaningful and understandable; 4. Assess how firm did at creating true customer value; 5. Improve firm value package to keep its customers coming back) in selected graphic-arts companies in the Czech Republic as results of qualitative marketing research. The obtained knowledge is evaluated and discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    KSI Transactions on Knowledge Society

  • ISSN

    1313-4787

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    N

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus