Value-Based Management in Graphic Arts Company
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A00008522" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:00008522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Value-Based Management in Graphic Arts Company
Popis výsledku v původním jazyce
This paper focuses on the concept of customer value dimensions and its managing in the graphic-arts company. It shows that it is necessary to put into practice value-based management that allows delivering a superior, meaningful value to target customers. It describes a contemporary level of single phases of value-based management (1. Discover and quantify customers´ wants and needs; 2. Commit to the most important things that will impact customers; 3. Create customer value that is meaningful and understandable; 4. Assess how firm did at creating true customer value; 5. Improve firm value package to keep its customers coming back) in selected graphic-arts companies in the Czech Republic as results of qualitative marketing research. The obtained knowledge is evaluated and discussed.
Název v anglickém jazyce
Value-Based Management in Graphic Arts Company
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the concept of customer value dimensions and its managing in the graphic-arts company. It shows that it is necessary to put into practice value-based management that allows delivering a superior, meaningful value to target customers. It describes a contemporary level of single phases of value-based management (1. Discover and quantify customers´ wants and needs; 2. Commit to the most important things that will impact customers; 3. Create customer value that is meaningful and understandable; 4. Assess how firm did at creating true customer value; 5. Improve firm value package to keep its customers coming back) in selected graphic-arts companies in the Czech Republic as results of qualitative marketing research. The obtained knowledge is evaluated and discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
KSI Transactions on Knowledge Society
ISSN
1313-4787
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
N
Stát vydavatele periodika
BG - Bulharská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—